Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Καλώς ήρθατε στο blog μου!!

Εδώ θα αναρτώ ιδέες που αφορούν όλη την οικογένεια!  DIY ιδέες, κατασκευές, χειροτεχνίες, χειροποίητα καλλυντικά, υγιεινά φαγητά, μυστικά για το σπίτι κτλ! Ο σκοπός μου είναι να δημιουργώ ενδιαφέροντα και οικονομικά πρότζεκτ για μένα και την οικογένειά μου!


Όποιο πρότζεκτ σας προτείνω συνοδεύεται με το αντίστοιχο βίντεο με τις οδηγίες βήμα βήμα! Κάθε βίντεο και κάθε κατασκευή είναι μια ευχάριστη περιπέτεια!! Με τον γιο μου διασκεδάζουμε και περνάμε δημιουργικό χρόνο μαζί! Κάποιες φορές βέβαια αφήνουμε πίσω μας συντρίμμια και καταστροφή...αλλά αξίζει τον κόπο μόνο και μόνο για το γλυκό χαμόγελο στο προσωπάκι του μικρού μου πρίγκιπα!


Ελπίζω οι σκέψεις και τα βίντεό μου να σας εμπνεύσουν να δημιουργήσετε κι εσείς ότι θέλετε με τη βοήθεια των παιδιών σας!!


Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!! 


Θα χαρώ να σας δω στην παρέα μου στο youtube πατώντας "εγγραφή" εδώ https://goo.gl/nYmYGd. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και δωρεάν! Μην ξεχνάτε να πατήστε για να ενημερώνεστε για καινούρια βίντεο το καμπανάκι🔔!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου