Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

♥♥♥ Γεια σας! ♥♥♥
Welcome on board!

Ως πρώην αεροσυνοδός, δεν θα μπορούσα να σας καλωσορίσω στο blog μου διαφορετικά!
Είμαι η Βάσω, μαμά ενός 3χρονου πρίγκιπα, του Βησσαρίωνα - Νικόλαου (τον φωνάζουμε Άρη), σύζυγος ενός καταπληκτικού και υποστηρικτικού άντρα, του Σταμάτη! Είμαι καθηγήτρια ξένης γλώσσας εδώ και 10 χρόνια και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο γιατί η μάθηση δεν σταματάει ποτέ!!
Πότε τα προλαβαίνω όλα; Πραγματικά δεν ξέρω!!
Μάλλον πίνω πολλούς καφέδες - δεν το κρύβω, είμαι εθισμένη!! - και κοιμάμαι λίγο!!

Πριν λίγους μήνες αποφάσισα να κάνω ένα κανάλι στο youtube για να παρουσιάζω ιδέες για μαμάδες και γενικά για όλη την οικογένεια, DIY, Crafts, συνταγές και άλλα πολλά...γεγονός που με ώθησε στο να φτιάξω κι αυτό το blog για να αναλύω τα βίντεo που παρουσιάζω!

Ελπίζω να σας εμπνεύσω να φτιάχνετε κι εσείς μαζί με τα παιδιά σας διάφορα projects και να περνάτε δημιουργικό χρόνο μαζί! Σε πολλά από τα βίντεο θα δείτε και τον Άρη να συμμετέχει! Σε κάποια από αυτά έχουμε γελάσει πάρα πολύ!!

Φυσικά περιμένω ερωτήσεις σας, τα σχόλιά σας και οτιδήποτε θέλετε να μοιραστείτε μαζί μου!
Σας περιμένω!


Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη! 
Καλή πλοήγηση!

💋💋💋
❤️❤️❤️Βάσω ❤️❤️❤️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου